بیست شماره دریافت سهام عدالت سامانه سهام عدالت

بیست: شماره دریافت سهام عدالت سامانه سهام عدالت مشمولین سهام عدالت خبر اقتصادی

گت بلاگز اخبار پزشکی چه ورزش‌هایی جهت دوران عادت ماهانه مناسب هستند؟

معمولا زنان تصور می‌کنند که در دوران عادت ماهانه بهتر است فعالیتی نداشته باشند ولی بررسی‌ها نشان داده است که ورزش در این دوران می‌تواند بافایده باشد.

چه ورزش‌هایی جهت دوران عادت ماهانه مناسب هستند؟

چه ورزش هایی جهت دوران عادت ماهانه مناسب هستند؟

عبارات مهم : عضلات

معمولا زنان تصور می کنند که در دوران عادت ماهانه بهتر است فعالیتی نداشته باشند ولی بررسی ها نشان داده است که ورزش در این دوران می تواند بافایده باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از health me up، ورزش کردن با شدت میانگین در دوران عادت ماهانه می تواند به شما کمک کند. ورزش هایی که مناسب هستند عبارتند از:

چه ورزش‌هایی جهت دوران عادت ماهانه مناسب هستند؟

۱. پیاده روی:

پیاده روی یکی از ساده ترین و عالی ترین ورزش ها هست. پیاده روی تنش ها را کم می کند، باعث کشیده شدن عضلات پایین کمر می شود و نفخ را کم کردن می دهد. پیاده روی درد را کمتر می کند. بهتر است ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پیاده روی کنید. مطمئن شوید که با سرعت مناسبی پیاده روی کنید.

۲. پلانک:

معمولا زنان تصور می‌کنند که در دوران عادت ماهانه بهتر است فعالیتی نداشته باشند ولی بررسی‌ها نشان داده است که ورزش در این دوران می‌تواند بافایده باشد.

حرکت پلانک جهت لگن، شکم، سینه و دست ها بافایده است و باعث قدرتمند شدن کمر می شود.

۳. حرکت کودک

در این حرکت به صورت چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید. کمر را خم کرده سر را به زمین نزدیک کنید و دست ها را از پشت بر روی سر و گردن قرار دهید. در این حرکت تاریخ ها بر روی زمین قرار دارند. این حرکت باعث کشیده شدن عضلات کمر می شود و ایجاد راحتی می کند. این حرکت گوارش را نیز اصلاح می بخشد.

۴. هر نوع ورزش قلبی ـ عروقی:

چه ورزش‌هایی جهت دوران عادت ماهانه مناسب هستند؟

هر گونه ورزش قلبی ـ عروقی مانند پیاده روی ، دویدن، شنا ، الپتیکال و حتی رقصیدن جهت این دوران مناسب است ، لیکن باعث زیاد کردن هورمون آندروفین در بدن شده است و سردرد و انقباض عضلات را کم کردن می دهد.

۵. حرکت پل:

در این حرکت بیش از حد کمر را اوج نبرید و تلاش کنید عضلات بدن درگیر باشند.

معمولا زنان تصور می‌کنند که در دوران عادت ماهانه بهتر است فعالیتی نداشته باشند ولی بررسی‌ها نشان داده است که ورزش در این دوران می‌تواند بافایده باشد.

۵. توییست روسی:

حرکت توییست روسی باعث آرامش زیاد دستگاه عصبی بدن می شود و درد را کم کردن می دهد. در هنگام انجام این حرکت تلاش کنید تنفس را کنترل کنید.

چه ورزش‌هایی جهت دوران عادت ماهانه مناسب هستند؟

۷. توییست بر روی زمین:

در این حرکت عضلات پایین کمر احساس راحتی می کنند و ارگان های شکمی جنبش می شوند که بهتر کار کنند. حداقل ۱۰ تا ۲۰ ثانیه در هر طرف کشش ایجاد کنید.

واژه های کلیدی: عضلات | پیاده رو | پیاده روی | پیاده روی | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz